نفس مامان و بابا

اولین سونوگرافی

1393/2/15 19:17
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر 

عزیز دلم  اولین سونوگرافی رو تو تاریخ 93/2/9 با بابایی رفتیم دل تو دلمون نبود اخه قرار بود صدای قلب عشقمون رو بشنویم  نوبت گرفتیم خیلی زود وقتمون شد رفتیم تو اقای دکتر سونو کرد گفت همه چه عالیه من برگشتم گفتم اقای دکتر قلبش میزنه دکتر گفت بلهههههههههه یهویی دیدیم دکتر صدای قلبتو برامون گذاشت واییییییی خدای من اصلا باورم نمیشد خیلی لحظه قشنگی بود من همش میخندیدم  تو دلم خدارو شکر کردم وبرای تمام کسانی که منتظر نینی هستن دعا کردم

من و بابایی اون روز خیلی خوشحال بودیم  همش به هم نگاه میکردیم و میخندیدیم 

خدایا شکرت بابت این هدیه بزرگ و ارزشمند 

اینم عکس عزیز دلمون 

پسندها (1)

نظرات (7)

♥ مامان مهیلا♥
16 اردیبهشت 93 21:52
عزیزم بهت تبریک میگم خوشحال که میتونی طعم مادر شدنو بکشی ممنونم به وبم سر زدی بازم بزن
مامانی و بابایی
پاسخ
خواهش میکنم خدا دختر تو برات حفظ کنه حتما که میام
مامان عرفان
17 اردیبهشت 93 14:58
سلام عزيزم الان چند هفته هستي و ني ني كي بدنيا مياد؟ عرفان من توي هفته 36 و 31 فروردين و روز مادر غافلگيرانه بدنيا اومد.
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که وبلاگمون سر زدی من یکشنبه میرم تو 12 هفته دکترم گفته انشاالله اذر بدنیا میاد
نیهال
18 اردیبهشت 93 12:57
ووووی خاله براش بمیره
مامانی و بابایی
پاسخ
خدا نکنه خاله جوننننننننن مرسی که اومدی
خاله زهرا
22 اردیبهشت 93 18:39
الهیییییییییی انشالاه به سلامتی قربونش برم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله زهرا
22 اردیبهشت 93 18:41
الهیییییی قربونش برم
خاله صبا
22 اردیبهشت 93 20:04
ععععع؟!؟! نی نیه شما چقدر شبیه خواهرزاده ی ماست به من و جرقه سر بزنید خوشحال میشیم
مامانی و بابایی
پاسخ
راست میگیییییی چشم حتما سر میزنم
خاله ی واقعیش.خاله زهرا
5 خرداد 93 11:41
سلام عزیز دل خاله..[لبخند خاله جون میبینم که رو به رشدی خوشگلم همه منتظر توییم تا بیای بشیم خانواده ی 7 نفره منتظر توییم تا با اومدنت با شلوغی هات خونمون حال و هوای شاد و شادی پیدا کنه با شیرینی هات با وجودت تو با لبخند زیبایت با دستان کوچکت قراره دل وخونه ی 3خانواده رو روشن و خوشحال کنی... خله جون همیشه به خدا میگم مواظب جیگر ما باش بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنتیم..... دوسسست داااااااااارم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی خاله جون ما هم تو رو دوست داریممممممممممممممممم